Publicaties

In de serie Gamechangers ga ik voor Frankwatching (met 350 duizend unieke bezoekers per maand het grootste online platform voor de creatieve industrie in Nederland) op zoek naar vernieuwers in de creatieve industrie. Deze serie is een ode aan de mensen die gek genoeg zijn om te denken dat ze iets aan het vak kunnen veranderen.

Aflevering 1

Margot Bouwman

Margot Bouwman, strategy director bij J. Walter Thompson in Amsterdam, betoogt dat strategen vorm moeten durven opeisen als een onderdeel van de strategie. ‘Vorm is onderdeel van het merk, niet alleen de creatieve vertaling ervan.’

Aflevering 2

Tom de Bruyne

De wereld verandert, stelt Tom de Bruyne (Sue Behavioural Design). Daarom is het hoog tijd dat onze industrie niet creativiteit, maar gedragsbeïnvloeding als uitgangspunt neemt. ‘Het wordt tijd om de muren tussen de disciplines te slopen.’

Delen:

Vind ik leuk:

Vind-ik-leuk Laden...
%d bloggers liken dit: